social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/7/25

15:32:2

62

هر روز یک زنگ استاندارد:

زنگ استاندارد در دبیرستان پسرانه شهید رجائی بجنورد در چهارمین روز از هفته استاندارد نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، محمد خوران سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور دردبیرستان پسرانه شهید رجائی بجنورد در یکصدمین سالروز تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران، زنگ استاندارد در این دبیرستان نواخته شد.
خوران در این مراسم ضمن تبریک هفته استاندارد و یکصدمین سالروز تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: دانش آموزان باید به عنوان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام مراحل و مقاطع تحصیلی و تربیتی از پیش دبستانی گرفته تا پایان دانشگاه باید امر استاندارد و آموزش استاندارد به صورت یک الگو باشد.
وی با اشاره به فواید استانداردها افزود: اداره کل استاندارد بر کالاهای تولیدی و مصرفی کنترل و نظارت دارد و در تلاش است که کالای استاندارد به جامعه عرضه شود تا برای مصرف کننده علامت استاندارد باعث اطمینان شود.
در این مراسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز ضمن خوشامد گویی به مدعوین از حضور مدیرکل استاندارد و کارکنان استاندارد تقدیر کرد و گفت : استاندارد نقش مهم در تامین سلامت و کیفیت در جامعه دارد که همه آحاد به ویژه دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم باید توجه خاصی به ترویج فرهنگ استاندارد داشته باشند.

تصاویر