social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

جمعه1402/7/28

11:49:4

95

سخنرانی سرپرست استاندارد خراسان شمالی در نماز جمعه شهرستان بجنورد

خطبه های نماز جمعه خراسان شمالی با عطر استاندارد

به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سالروز تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران و هفته استاندارد و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در سطح جامعه، محمد خوران سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بجنورد بودند و  با حضور در جمع نمازگزاران به تبیین و تشریح جایگاه و اهمیت استاندارد در زندگی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی؛ محمد خوران ضمن تبریک یکصدمین سالروز تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: در هفتمین روز از هفته استاندارد که به نام استاندارد مردمی؛ راهبری کیفیت در جهان اسلام نامگذاری شده است  و در زمینه تبیین استاندارد و جایگاه استاندارد در زندگی مردم پرداخت.  
خوران  در ادامه خاطر نشان کرد: احقاق حق مردم و گسترش دامنه استاندارد در ارکان مختلف زندگی جامعه، تفکری است که در دوران تحولی سازمان ملی استاندارد ایران از آن به عنوان «استاندارد مردمی» یاد می‌‌شود.
سرپرست اداره کل در ادامه اظهارداشت: سازمان ملی استاندارد يکي از ارگان‌هاي مهم و تأثيرگذار جامعه مي‌باشد و نقشي اساسي و محوري در بين آحاد جامعه دارد و رضايتمندي مردم جز با عرضه کالاهاي استاندارد و با کیفیت امکانپذير نيست.
وی در ادامه به گستردگی فعالیت‌ها، خدمات و دغدغه‌های سازمان ملی استاندارد ایران  اشاره کرد و گفت: سازمان ملی استاندارد به‌عنوان یک سازمان ملی، حاکمیتی، نظارتی و مستقل زیر نظر مستقیم رییس جمهور ایفای نقش کرده و رییس سازمان، به عنوان معاون رییس جمهور شناخته می‌شود. تا کنون بیش از ۳۵ هزار استاندارد ملی تدوین شده که از این تعداد حدود ۱۲۰۰استاندارد در حوزه کالا و خدمات است که مشمول استاندارد اجباری است.
خوران در ادامه اضافه کرد: سازمان ملی استاندارد ایران اکنون در نکوداشت یک قرن فعالیت خود و روز جهانی استاندارد با شعار «استاندارد مردمی، اطمینان بخش کیفیت و اُمید آفرین»، به مردم متدین و انقلابی خدمت می‌کند و در این مسیر سخت و پُر چالش با عزمی راسخ و دلی پرامید قدم برمی‌دارد.
 

تصاویر