social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

چهارشنبه1402/11/11

13:52:5

69

بیانیه مدیر کل محترم استاندارد خراسان شمالی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی

بیانیه اداره کل  استاندارد خراسان شمالی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
در بیان اهمیت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاید زیبنده ترین کلام، همین کلام معمار کبیر انقلاب است که فرمودند: پیروزی انقلاب اسلامی در امتداد نهضت قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بوده است.
انقلابی که در چنین جایگاه عظیمی قرار دارد و چشم آزادی خواهان جهان بدان دوخته شده است بی شک با خون جوانان و با پایمردی و مقاومت غیورمردان و شیرزنان این سرزمین به بار نشسته است، واجب است با تمام توان و تا پای جان درحفظ وصیانت از آن بکوشیم.
انقلابی که در دوران ستم‌شاهی طاغوت و در دوره خفقان و ظلم و جور از قم آغاز و با طلوع خورشید جهان افروز تاریکی‌ها را زدود و طلائه‌دار صبح روشنی و امید در دنیا گردید.
امروز ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروزی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و بی‌شک کم توجهی به این امور از دست دادن دستاوردهای سه گانه بزرگ انقلاب یعنی ”استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را به همراه خواهد داشت.
ملت ایران با دست یافتن به گنجینه وحدت و ولایت‌مداری تاکنون توانسته است قله‌های عظیم ایثار و شهادت‌طلبی را به خوبی طی کند و با همین روند قادر خواهد بود در سال‌های متمادی به خواسته و مطالبه اصیل مردم پاسخ دهد.
آنچه انقلاب اسلامي ايران را از همه اين انقلاب‌ها متمايز مي‌کند، نقش والاي” ولايت فقيه و رهبري” است که از اهداف و آرمان‌هاي انقلاب با روشنگري، درايت و بصيرت صيانت کرد و راهنماي مردم در طي مسير آرماني انقلاب مي‌باشد و امروز به برکت هدايت‌هاي حکیمانه مقام معظم رهبري، انقلاب اسلامي و حقيقت “بيداري اسلامي” در سراسر جهان به عنوان نهضتي اميد بخش در جريان و حرکت است.
کارکنان اداره کل استاندارد خراسان شمالی فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را به محضر ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، هموطنان و همه شهروندان استان، تبریک و تهنیت گفته و اعلام می‌دارند، با عزمی راسخ هر آنجایی که موضوع عزت، شرف و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دغدغه‌های فرهنگی مردم در میان باشد همچون تنی واحد در صفوف آهنین این ملت به عنوان پشتوانه عظیم، به نگهبانی و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی و معنوی نظام خواهد پرداخت، باشد که درخت تنومند انقلاب همواره استوارتر و سرسبزتر از پیش به حیات خویش ادامه داده تا روزی که این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله (عج) تقدیم گردد.
با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران اسلامی
محمد خوران-بهمن ماه 1402